Manipulación

La Nueva España, 20/01/2018

La detención y posterior condena d’un conseyeru y una directora xeneral d’Educación asturianos nun merecieron mayor interés pa los medios de comunicación d’ámbitu estatal. Poco más o menos, lo mesmo pasó col casu del que fuere más de tres décades secretariu xeneral del SOMA. La Guardia Civil investiga a la UGT asturiana por un presuntu fraude en relación coles perres de los cursos pa paraos y eso tampoco ye asuntu relevante pa la prensa radicada alluendi’l Negrón. Les manifestaciones contra la monarquía que se celebren en paralelo a la entrega de los Premios Princesa d’Asturies a pocos metros del Campoamor resulten invisibles pa telediarios, noticiarios radiofónicos y prensa en papel madrileños. Nun fai falta decir que los retrasos na llegada de l’alta velocidá ferroviaria a Asturies son cosa insignificante pal conxuntu d’España n’opinión d’eses redacciones. Etcétera, etcétera.

En cambiu, una posible oficialidá del asturiano sí ye, polo visto, cuestión d’alarma nacional. Antena 3 emitió, va poco, un reportaxe esmolecedor al respectu, sentenciando, motu proprio, la discrepancia social y l’apaición d’una polémica nueva ente asturianos; el diariu ABC abundó nel tema (¡dos planes!) del supuestu coste y marafundiu que diba suponer tal medida y, hai un par de díes, un mediu dixital, OKDiario, que se diz “el sitio de los inconformistas”, tragó l’anzuelu d’un asturianista coñón que sacó de la manga un institutu asturchale xixonés onde imponíen a los neños, como lectura obligatoria, un llibru en bable que difamaba a España y proclamaba la nación asturiana: sustu xeneral ente los lectores del mediu, que tragaron la xorra hasta les coraes y empezaron a berrar contra la proliferación de separatistes nazis en tierres de don Pelayo.

Hai verdaes irrelevantes y mentires productives. Polo visto, nun convién que vaya amatándose’l fueu que prendió cola declaración de la república catalana, hai qu’alimentar esa foguera emocional, fecunda xeneradora de votantes según pa quién, y nun da más ónde s’eche la gasolina: el fin xustifica los medios. Pero, si nel restu d’España “cuela” la noticia falsa del profesor asturianu qu’instruye, torcidamente, a los alumnos pa facelos del so bandu separatista, ¿por qué nun vamos pensar que tampoco yeren veraces toes aquelles informaciones que nos “colaron”, años y años, sobre los abusos que sufríen, nel sistema educativu catalán, los neños d’espresión castellana?

¡Esta xente nun va para hasta acabar con España! Y nun me refiero a los catalanes.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: