Suspensu

La Nueva España, 23/09/17

Nos últimos cinco años, baxo la secretaría de Javier Fernández, el socialismu asturianu perdió 1.300 afiliaos, que vien a ser una octava parte de los que tenía. Tranquilos, nun ye nada: la Ilesia católica, durante’l papáu de Xuan Pablo II, perdió muncho más qu’unos pocos millares de fieles n’Europa y, al poco de morrer, declaráronlu santu. Pamidea, esi debía ser el planteamientu previstu polos cargos salientes de la FSA, qu’agora tán empapizaos col suspensu col que califiquen la so xestión dellos de los comités locales más representativos. Un militante incondicional anónimu, escandalizáu, venía a deci-y a la prensa qu’eso nun se fai porque la tradición obliga a despedir al secretaríu saliente con vítores y voladores. Vaya, gran exerciciu d’autocrítica, xusto lo que la población espera de los sos representantes. Nino Torre —aquel que fuere secretariu de les Juventudes Socialistas de España; esi que, a la salida d’un mitin de Susana Díaz en Xixón el mayu pasáu, ofrecía-y na calle más que palabres a un miembru de l’Asamblea d’Estudiantes de la Universidá d’Oviéu; el mesmu qu’algún mediu de comunicación llegó a presentar como herederu marcáu ya pa suceder, un día, a la propia sultana cuando saliere d’onde nunca llegó a entrar: de Ferraz— faise cruces de que «quienes durante años aplaudían como los que más, ahora le hagan esto a Javier». Probe Javier, víctima inocente d’un tiempu perversu.

Porque la culpa yera verde, vieno una vaca y comióla. «Pulsión antisocialista» ye la espresión cola que los evanescentes xustifiquen la inoperatividá del ya desvanecíu presidente. Hai una «pulsión antisocialista», una conspiración entamada ente Podemos y Foro que tien, como única meta, arruinar a la FSA, desprestixala. Nun ye a ellos particularmente, non: ye a la FSA. Trátase d’una maquinación escura, turbia, interesada… Baxo esa descripción, ún nun ye a dexar d’acordase d’aquel famosu «pactu del duernu» que torgó a Cascos y lu empobinó a la dimisión viéndose incapaz de gobernar (esi fue un exemplu que Fernández, nuna situación bien asemeyada, nunca quinxo valorar).

Particularmente dolorosu tien que resultar el refugu de l’asamblea carbayona, teñíu de revancha. Al platu vendrás, arbeyu: si nun de mozu, será de vieyu. Pero la cosa puede ser tovía muncho más humillante. Póngase que Wenceslao López acaba siendo candidatu socialista a les elecciones de 2019, póngase que frena la caída de votos que’l partíu lleva sufriendo nes últimes campañes y que ye quien a formar Gobiernu de coalición colos satanases conspiradores de «la pulsión» predicada… ¡Buff, qué respigos!

El mundu, bien lo entiende Nino Torre, ta enllenu de desagradecíos. La confusión y el caos galopen pelos verdes valles d’Asturies y unes bases engañaes quieren da-y la vuelta al partíu como si fuere un calcetu puercu. ¡Hasta los hai que proponen la oficialidá del asturiano!

Menos mal que nos queda’l PP, don Javier.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: