Encapuchaos

encapuchaos1

La cara esclariada y la esibición dental de Marta Renedo (una sonrisa falsa como la falsa moneda) delantre l’Audiencia Provincial d’Oviéu contrastaben, na prensa del xueves, col encierru (en términos sanfermineros) revueltu y encapucháu de los diez morlacos esportinguistes que dexaben en manada’l xuzgáu de Xixón depués que la maxistrada-yos diere, provisionalmente, suelta. Hasta neso (o neso más que nunca) vese la diferencia ente aristocracia y tercer estáu. Daba tamién noticia La Nueva España, esi mesmu día, del robu masivu de tapes d’alcantarilla en Xixón: déase usté cuenta del riesgu suicida qu’asumíen los lliberaos fuxendo del cuartón a reblagos ciegos.

encapuchaos2

Ún tien la impresión de que nun hai ultra ensin sudadera con capucha, como nun hai yonqui ensin priesa. Enquivocóse Kubrik, en 1971, al uniformar a los «drugos» de La naranxa mecánica con bombín negru, pero enquivocóse namás en materia de vestuariu, pamidea. Esos encapuchamientos a les puertes de la llei, según pa qué mediu sociointelectual, nun dexen de ser una forma de dar la cara. Maquillen al tapáu con una base de faltonería y descaru (evidentemente), que son valores superlativos según en qué chigres y barrios. Sabedor d’ello, yo, enfotáu nes ilustraciones del llibru de testu de Literatura, siempre-yos esplico a los mios alumnos (en xeneral futboleros que desprecien olímpicamente les lletres) que los inventores de la sudadera con capucha fueron fray Luis de León y san Juan de la Cruz, a ver si d’esa manera-yos despierto l’interés pola poesía ascética y mística. Pero nun funciona. Los dos autores tienen cara de ser del equipu perdedor y eso no mola.

encapuchaos3

Ocúrreseme, «calamo currente», que la xueza de Xixón que lleva’l casu de los ultras podía tener en cuenta esta circunstancia si quier imponer un castigu exemplar: en vez (o amás) de prohibi-yos averase al Molinón, condénelos al recitáu públicu, coral y con cobertura mediática, de la «Noche oscura del alma» dende’l puntu central del Carlos Tartiere nos minutos preliminares a l’arrancada del Oviedo – Sporting de la segunda vuelta de la Liga. Cola capucha puesta, si quieren, p’ambientar el testu. Pero non, qué bobu soi: eso diba ser, tamién, un sufrimientu pal respetable inocente.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: