Milagru marianu

La Nueva España, 09/09/2017

milagru marianu

Un allerán ecoloxista y emprendedor (entamaor, asturianizando’l conceptu), callandino, callandino, ensin que los vecinos de finca se dieren cuenta (¡!), punxo una mata mariguana de más de mil plantes. Los topos y los melandros, muertos de la risa.

Llegó la Guardia Civil (¿quién sería’l chivatu?), incautó les plantes y detúvolu.

La semeya qu’acompañaba la noticia, el xueves, en La Nueva España ye un documentu gráficu inspiráu y dignu de comentariu. Si nun fuere qu’ún sabe que la Benemérita nun concede posaos veraniegos, casi, casi podía camentar que yera’l casu.

Trátase d’una composición monocromática: verde Guardia Civil sobre verde cannabis. D’espaldes, los cadriles delicadamente desequilibraos, una funcionaria del cuerpu llevanta la cabeza pa (ad)mirar la maría altísima, los coldos plegaos como si aguantare, ente los deos, una cañina cola que s’entretién enredando nuna ensoñación melancólica, pueser que resignada, igual pesarosa. Por metonimia, la imponente vexetación esbórra-y la condición militar y tresfórmala en naturaleza, en muyer, sola nel mundu y autosuficiente. Y, duplicando metáfora, la condición psicotrópica de la planta dota a la muyer esguarcivilada d’un misteriu qu’escede lo individual pa tresformala nel mitu del eternu enigma femenín. Un cuadru dignu del Aduaneru Rousseau.

Resumiendo: que, con incautaciones como ensin elles, la maría pudo cola Guardia Civil.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: