Serie B

L’ayuntamientu d’Uviéu contrata ferres sanguinarios p’acabar cola plaga de palombes y gaviotes cagones. Digo yo que los ferres tamién cagarán, amás de mirate mal y rellambese cuando saques de paséu el carricoche col neñu.

De toles maneres, l’ayuntamientu, nestos tiempos de despíos inmisericordes, ábre-yos contratu a los ferres. Ya veremos en qué para la cosa. Igual los ferres s’afayen, prosperen y, al final, hai que llamar una tropa d’águiles pa echalos. Y les águiles afáyense, prosperen y hai que fichar un báramu de pterodáctilos que les diezmen. Depués llegarán dragones pa escorrer a los pterodáctilos y, lo último de too, atronarán percima la capital los Eurofighter Typhoon del exércitu del aire fulminando dragones en duru combate.

El cielu d’Uviéu conviértese nun infiernu apocalítpticu de glayíos, llaparaes y esplosiones. Un pterodáctilu irrumpe na catedral nel momentu de la consagración, con muncha escandalera de vidrieres esñizaes, y arrampla con monseñor en picu pa les altures celestes; un caza de combate, derribáu pola fauna aérea belicosa, achapla al delegáu del Gobiernu español mientres asiste, respetuosu, al izáu de bandera nel cuartel de la Guardia Civil; un dragón imprevisible churrusca a la corporación municipal en plenu mientres posa guardando un minutu de silenciu eternu por otra desgracia que queda, inmediatamente, pequeña; la última gaviota superviviente a les masacres cága-y na boca al presidente del Gobiernu asturianu a les puertes del palaciu de la Xunta Xeneral, porque, pal que naz ensin estrella, tolos fuegos artificiales del mundu tán de más.

La fe y la democracia agonicen pero, d’otra manera, la destrucción estimula la economía y vigoriza los espíritus: la ciudadanía aplaude, entusiasmada.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: